Derfor skal vi arbejde sammen

7 genveje til en mere effektiv markedsføring, uden at det koster dig en bondegård.

Steffen Bohnsen, Lokal markedsføring

#1

lokalt kendskab, der gør en forskel

Digital markedsføring er meget baseret på data, analyser og smarte programmer, der kan udføre og beregne alt muligt. Og det er helt essentielt for digital markedsføring, at man bruger data til at gøre tingene mere effektive og kan spore, hvad der virker, og hvad der ikke gør. Men for at din lokale digitale markedsføring skal blive allermest værdifuld, bliver vi nød til at træde 2 skridt tilbage og først lære din virksomhed at kende, dine potentielle kunder, dine konkurrenter og dit område, hvori du har din virksomhed.

Det er her, jeg som din marketingmedarbejder, kan gøre en forskel og løfte din markedsføring. Jeg har et stort lokalt kendskab og er vandt til arbejde med virksomheder på Fyn som din og har derfor en stor fordel med denne meget vigtige del. Det vil sige, at vi fra starten får et bedre udgangspunkt og bedre og mere retvisende data at arbejde med.

#2

Tid til at gøre det ordentligt

Det gør en forskel, om du skal betale 500-600 kr. i timen eller over 1000 kr. Mine timepriser er lave i forhold til mange af mine kollegaer, ja helt ned til kr. 417,- ex. moms alt efter, hvilken løsning du vælger. Og det kommer helt klart dig til gode. For det kræver tid og ressourcer at få tingene til at lykkes, specielt når der er meget samlet i en pakkeløsning, som er tilfældet hos mig.

#3

Pris, kvalitet og dit udbytte skal hænge sammen

Det kan være svært at finde den helt rigtige løsning, når du er på jagt efter hjælp til din lokale markedsføring. Rigtig mange bureauer har priser, hvor du slet ikke kan være med, altså hvor der arbejdes med priser og timepriser, der alt for hurtigt æder dit markedsføringsbudget op. Du kan få så lidt timer, at det ganske enkelt ikke kan lade sig gøre at lave noget af kvalitet til dig. Naturligvis kan der laves noget godt til dig, men ikke en samlet pakke, der dækker alle dine behov. Og fair nok, deres primære målgruppe er ikke dig med det lille budget, men ofte store virksomheder, der hver måned måske lægger 10.000 – 100.000 kr.

Og så er der nogle af de meget billige, der ser fine ud i kanten, men hvor kvaliteten nogle gange kan diskuteres. Her har du samme problem. Grundet den meget lave pris, får du også her alt for få timer, og den lave pris ender med at blive dyr for dig. Ofte oplever jeg, at der ikke bliver gået nok i dybden, og at du mange gange får en standartløsning, som ikke altid er god nok.

Når du vælger at arbejde sammen med mig, opnår du en lav timepris og derved flere timer til rådighed, som i sidste ende giver dig merværdi. En anden grund til at pris og kvalitet hænger godt sammen, er, at du ikke betaler for andet end det, der er vigtigt for dig. Jeg har intet dyrt domicil eller dyre specialister, der skal have løn. Jeg har kun de udgifter, der gør, at jeg kan levere det bedste stykke arbejde til dig.

#4

Betal kun for det, der er vigtigst for dig.

Men hvordan kan du være specialist i det hele, spørger du så? Det er jeg bestemt heller ikke, men jeg er specialist i det, du har behov for, altså lokal markedsføring på Fyn. Hvis Dansk Supermarked ringede og ville snakke markedsføring, ville jeg være nødsaget til at sende dem videre til nogle af de store bureauer, der har ressourcer og viden til at håndtere en sådan kunde. Jeg har brugt 14 år på at gøre mig klog på og specialiseret mig i lokal markedsføring, og den viden kan jeg give videre til dig.

Jeg har ingen smarte sælgere, der vil sælge dig noget, du ikke har behov for. Og tro mig, dem er der mange af derude. Det, du kan købe hos mig, er kun effektiv lokal markedsføring og intet andet.

#5

100% specialiseret i det du har behov for

Det, jeg meget ofte oplever, når jeg får en ny kunde, er, at det har været meget svært for den tidligere samarbejdspartner at få tilpasset et set up, der passer til virksomheden. Mange gange bliver der sat alt for store opsætninger op, der slet ikke er tilpasset de mange gange mindre budgetter, der arbejdes med. Med det resultat at du som kunde ofte kommer til at betale for noget der ikke altid er det allerbedste. Kunsten ligger i at tilpasse sig din størrelse forretning og markedsføring, og derved give dig den markedsføring, der giver dig mest værdi.

#6

Jeg har samlet det hele et sted

Så jeg har samlet alt det bedste fra Facebook, fra Google Ads., fra SEO, fra design af hjemmesider, og fra e-mail marketing og samlet det et sted til dig. En løsning med rigtig mange gode elementer, der er skræddersyet til dine behov for lokal markedsføring på Fyn, og uden at du skal betale en bondegård for det. I baghånden har jeg adgang til dygtige tekstforfattere, en WordPress ekspert, en fotograf, en filmmand, der alle hver især er super dygtige inden for deres område, og som jeg kan trække på, hvis der er behov for dette. Og naturligvis er løsningen så fleksibel, at den hver gang tilpasses den enkelte kunde 100%.

Vip kunde

#7

Du vil altid være en VIP-kunde

Hos mig bliver du aldrig for lille eller for ubetydelig. Har du et årligt markedsføringsbudget på 30.000 kr., er du lige så vigtig som den store kunde med et budget på 100.000 kr. Her er alle kunder lige vigtige, og alle får samme fokus. Det er virksomheder som din, jeg brænder for at hjælpe, og jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, så du kan drive din forretning på en rigtig god måde med de kunder, du har behov for.