Det er ikke svært, at få Facebook integreret i din markedsføring. Opgaven ligger i at komme rigtigt i gang og få lavet en god opsætning af din Business manager med din firmaside og en annoncekonto. Når det er gjort, har du alle muligheder for at opnå rigtig gode resultater til små priser.
Jeg hjælper dig gerne i gang, og efterfølgende kan du enten selv stå for arbejdet eller få hjælp af mig i det omfang, du har behov for. Jeg tilbyder dig hjælp til din Facebook annoncering til priser, hvor alle virksomheder kan være med.
Du vil med garanti finde din målgruppe på Facebook. Sammen definerer vi din helt præcise målgruppe/målgrupper, sådan at du får bedst mulige resultater med Facebook
Facebook annoncer kan laves for små penge, og ofte vil du blive overrasket over, hvor meget annoncering du kan få for dine penge. Særligt hvis du sammenligner med f.eks. offline print annoncering
Du skal være social på Facebook. Glem for en stund, at det kun handler om at sælge. Fortæl også hvad din virksomhed laver og hvilke spændende ting, du har gang i.
Facebook er det største sociale medie i verden. Også helt lokalt i det område hvor du har din virksomhed. Så hvis du vil ramme flest mulige i din målgruppe, er Facebook oftest oplagt.
Hos Procur har vi valgt at tilknytte Steffen Bohnsen som freelance marketingkonsulent. Det frigør tid, som vi kan bruge på vores kerneforretning.
Vi har på den måde fået en erfaren specialist til at håndtere vores Google Ads, Facebook og LinkedIn samt vores hjemmeside, som Steffen også har lavet. Det har betydet en større sammenhæng i vores aktiviteter, og en sikkerhed for at vores sociale medier altid er opdaterede og effektive.
Det største udbytte er dog, at Steffen Bohnsen har formået at optimere trafikken på vores hjemmeside. Vi kommer tydeligt ud til vores målgruppe. Og på den måde får vi de ”rigtige” kunder.
Partner - Procur
Professionel opsætning af Facebook Business Manager
Som meget andet online markedsføring gælder det om at komme rigtigt i gang. Når du har det grundlæggende på plads, vil du opleve, at det er meget nemmere selv at styre det eller få hjælp udefra. Lad mig hjælpe dig med at få styr på f.eks. dit Facebook pixel og dine målgrupper baseret på data fra din pixel. Disse målgrupper hedder “lookalike” målgrupper og er mennesker, der allermest ligner de mennesker, der f.eks. besøger din hjemmeside.
Facebook retargeting og kopi- eller lookalike målgrupper er et “must have”, når vi snakker markedsføring. Det er vel nok den mest præcise og effektive målgruppe, du kan lave. Tilmed er det billigt og nemt at vedligeholde.
Din firmaprofil på Facebook er dit ansigt udadtil. Det er her, du kan tillade dig at træde ud af sælgerens rolle og blot fortælle gode historier om din virksomhed.
For som udgangspunkt skal du ikke sælge, når du poster opslag på din firmaside. Du skal være social. Er du god til det, vil du alligevel sælge rigtigt godt, og du vil opleve, at dine opslag er rigtig gode til at brande dig.
Undgå at bruge dine annoncekroner på at booste dine opslag eller lave dårlige kampagner, annoncegrupper og annoncer. Kontakt mig for en helt uforpligtende snak og hør, hvorfor Facebook annoncering er godt for din virksomhed.
Book en gratis afklarende samtale og hør hvordan jeg kan hjælpe dig med, at komme i kontakt med dine potentielle kunder.