Få hjælp til Facebook annoncering og dine organiske opslag.
Facebook nok et af de mest oplagte valg, når det gælder valg af medier til lokal markedsføring. Du kan meget præcist definere din målgruppe ud fra bl.a. geografi, alder, køn, stilling og interesser, så du kun bruger penge på at ramme dem, der faktisk er dine potentielle kunder.
Forestil dig at du f.eks. er frisør i Ringe, din primære målgruppe er kvinder 25-60 år, der bor i Ringe. Lav din målgruppe og gå i gang på Facebook. Eller en anden mulighed er at markedsføre sig over for personer, der tidligere har været inde på din hjemmeside og f.eks. booke en tid. Du kan lave super god markedsføring til små penge. Men det skal gøres rigtigt for at give gode resultater, og det kan jeg hjælpe dig med. Giv mig endelig et kald, hvis du vil have hjælp til Facebook annoncering eller dine Facebook opslag.
Virkeligheden er, at mange ofte forfalder til at trykke på boostknappen, når de synes, at deres organiske opslag ikke kommer langt nok ud. Og det er en skam ikke at udnytte de muligheder, du har. Genkender du scenariet?
Men sådan behøver det ikke at være…….
FAQ: Spørgsmål om hjælp til Facebook.
Prisen på Facebook annoncering afhænger af mange forskellige faktorer. Hvor stor er konkurrencen på det marked, hvor din virksomhed opererer i. Størrelsen på din lokale målgruppe og hvor svært, det er det at sælge dit produkt til din målgruppe. Hvis vi tager udgangspunkt i en mindre lokal virksomhed, så kan Facebook retargeting laves meget billigt - helt ned til kr. 10 pr. dag.
For at kunne anvende Facebook retargeting kræver det, at du får installeret et Facebook pixel på din hjemmeside. Et Facebook pixel er et lille stykke kode, der kan registrere dem, der besøger din hjemmeside. Bagefter kan du så lave Facebook annoncer til disse mennesker.
Facebook Business manager er det sted, hvor du samler alle dine Facebook aktiviteter. Det er her, du har tilgang til din Facebook firmaside og din Facebook annoncekonto. Det smarte ved en Facebook Business manager konto er, at du kan samle hele din virksomheds aktiviteter et sted og dermed adskille den fra din private konto.
Implementer Facebook i din markedsføring.
Med Facebook annoncering får du effektiv lokal markedsføring – 100% tilpasset din lokale målgruppe.
Få hjælp til Facebook og gør brug af mine kompetencer, og bliv skarp på Facebook annoncering. Det er nemt og billigt, og jeg kan hjælpe dig med, at……
- Ramme din lokale målgruppe meget præcist på Facebook.
- Dine organiske opslag får så stor en rækkevidde som muligt.
- Din Facebook annoncering bliver effektiv og værdiskabende.
4 grunde til at Facebook annoncering er godt for dig.
Brand din virksomhed på Facebook.
Nye kunder er helt grundlæggende for enhver virksomhed. Brug Facebook til at fortælle om dig selv og det, du kan tilbyde. Så næste gang en potentiel kunde har brug for din ydelse, har du en større chance for at være ”top of mind” hos kunden.
Facebook lead annoncer.
Med Facebook lead annoncer kan du direkte på Facebook opsamle tilmeldinger til dit nyhedsbrev eller få dem, der ser annoncen til at udfylde en kontaktformular.
Facebook retargeting
Nu snakker vi super relevant Facebook annoncering. Målgruppen kan være personer, der har besøgt din hjemmeside inden for en given periode. Altså personer der allerede har vist interesse for din virksomhed, og måske allerede er kunde hos dig. Når vi har været dygtige til vores branding, får vi også personer ind på hjemmesiden herfra, og disse personer får også disse Facebook annoncer.
Lav gode opslag der når ud til flere.
Forestil dig at dit Facebook opslag er som en snebold, der ruller ned af en bakke. Jo længere snebolden ruller jo større bliver den. Sådan er det også med dit opslag. Jo bedre du er til at lave det, jo længere ruller det og flere kommer til at se det. Kunsten ligger i, at du skal lave opslag, der er relevante for dem, der ser det. De skal bruge tid på det, like det og interagere med opslaget. Hvis du kan det, bliver dit opslag værdifuld for dig. Tidligere var det nemt, men i dag er dit opslag i stor konkurrence med mange andre, og Facebooks algoritme gør det heller ikke nemt.
Har du brug for hjælp til Facebook annoncering eller dine Facebook opslag. Du kan evt. læse om din mulighed for at få din helt egen marketingmedarbejder. Eller du er altid velkommen til at kontakte mig.