Få hjælp til din

Markedsføring

- af din lokale marketingekspert

Jeg er din ekspert i lokal digital markedsføring i bl.a. Faaborg-Midtfyn og Assens kommune, og er altid klar til at hjælpe dig

For 5 år siden satte du en annonce i avisen, og så havde du kunder i butikken dagen efter.

Sådan ser verdenen desværre ikke altid ud i dag. I dag befinder dine kunder sig i større stil på bl.a. Facebook og Google og andre digitale platforme. Folk har altid deres mobil lige ved hånden, og det er ofte herfra, de foretager deres søgninger efter, hvad de står og har brug for. Det kan godt stille lidt flere krav til dig og din lokale virksomheds markedsføring.

 

Det er super vigtigt, at du er meget skarp her og at hele din digitale platform er bygget korrekt op, så du også får fat i de kunder der skal købe dit produkt. Desværre jer jeg tit virksomheder, som ikke udnytter de muligheder de har, og derved går glip af oplagte kunder og indtjening. 

Få hjælp til

Klik dig rundt på siderne med hjemmesider, Lokal SEO, Facebook og Google Ads, bliv inspireret og se hvad jeg kan tilbyde dig.  

Din digitale platform

Når du giver dig i kast, med din helt egen digitale platform på nettet, så er der rigtig mange elementer, du skal navigere rundt i, og det kan bestemt godt virke uoverskueligt. For det første skal du have en hjemmeside – men virker den efter hensigten? Og kan dine potentielle kunder overhovedet finde dig på Google? Måske har du også haft tanken, om du i det hele taget gør det rigtigt? Og hvad er egentlig rigtigt?

Alle virksomheder er på Facebook, og der vil du naturligvis også være. Men hvordan kan Facebook styrke din lokale markedsføring? Er det nok at lave gratis organiske opslag, eller skal man til at lave Facebook annoncer?

Hvad er do’s og hvad er dont’s? – det kan jeg lære dig som din personlige marketingmedarbejder.

Lidt grovt sagt, kan man sige, at du i dag selv skaber kontakten til dine kunder. Du laver en spændende hjemmeside, der virker, og hvor man kan finde dig på Google. Og du bruger de sociale medier til at finde besøgende og kommende kunder. Hvor det førhen var f.eks. din lokale ugeavis, der gjorde det arbejde for dig, gør du det i høj grad selv, via de tiltag, du laver. Tiltag der gør, at folk finder dig og ender på “dit eget medie”, nemlig din hjemmeside. Giver det mening?

Jeg ser desværre mange virksomheder, der bruger alt for meget tid (og penge) på lokal markedsføring, de i bund og grund ikke får så meget ud af. Fordi det kan være svært at dreje den helt rigtigt, og fordi mange digitale løsninger, man kan købe sig til er dyre, og ikke nødvendigvis er skabt til de helt små lokale virksomheder.

Jeg har løsningen og brænder for at hjælpe dig med at opbygge din digitale platform og dermed få flere kunder til din virksomhed.

Hjælp til markedsføring

En velfungerende helhed.

Min fineste opgave er at få hele din markedsføring til at hænge sammen. At samle den til en velfungerende helhed. Du skal have den tryghed, at det, jeg laver for dig, er lavet ud fra, hvad jeg synes er absolut bedst for dig og din virksomhed.

Ikke nødvendigvis det, der er nemmest og mindst tidskrævende for mig. Og jeg har det sådan, at det altid vil være mit ansvar, at det, vi laver sammen, er godt, da det er mig, der er din rådgiver inden for markedsføring.

Det er aldrig dig som kunde. Det skal ikke bare være løsninger, som ser fine ud på overfladen. Det skal være helhedsorienteret lokal markedsføring.